{ Rang lista finalista }

 

1. mjesto: ArduTheKid

Electrified (Chris Lušetić, Slaven Đenadija i Mate Mesić)

Jednostavni grafički programski jezik za progrmairanje Arduino Based platformi, kitova i robota.

 

2. mjesto: Interaktivne mentalne mape

Apocalypstick (Antun Milaković, Elvira Mišmaš i Christian Ardian Ljubić Bungi)

Rješenje je primarno namijenjeno djeci rane školske dobi (1-4 razred OŠ). Ideja je da djeca kroz igru i zabavu crtaju svoju mentalnu mapu iz koje će kasnije moći učiti i ponavljati gradivo te koju nastavnici mogu prilagoditi svojim učenicima.

 

3. mjesto: SmartUp!

Dude, where’s my char? (Alen Šebalj)

Aplikacija za rješavanje interaktivnih kvizova znanja kreiranih od strane profesora.

 

4. mjesto: Mudrik

Mucak&Dujic (Josip Mucak i Valentino Dujić)

LMS sustav s dva sučelja. Gemificirani učenički i analitički od strane učitelja. Bazirano na zadaćama.

 

5. mjesto: MathPath

asdf (Tomislav Brabec)

MathPath je jednostavna igra za vježbanje matematike namijenjena učenicima osnovnih, ali i srednjih škola te svima onima koji se žele zabaviti i obnoviti znanje iz matematike. Da bi igra bila zanimljivija, morate se brinuti o ljubimcu.

 

6. mjesto: Čovječe, nauči se!

TimTim (Antonio Mikulić, Dario Kos i Max Križanić)

Web stranica koja omogućuje učiteljima pokretanje poznate igre Čovječe nauči se uz jedan zaokret! Osoba se može pomaknuti samo ukoliko točno odgovori na postavljeno pitanje, a pitanje mogu upisivati učitelji.

 

7. mjesto: Kvizomatika

Cvrčak (Anton Lončar i Ivan Bartolić)

1. i 2. razred matematika. Zadaci na principu kviza

 

8. mjesto: PID3

Radius Graphics (Radovan Rus)

Web App koji pokriva gradivo predmeta Prirode i društva.

 

9. mjesto: MathHunter

Easier said than run (Karla Gagula, Matija Blažević i Sara Jurjević)

MathHunter je mobilna edukativna aplikacija koja je namijenjena učenicima od prvih do četvrtih razreda osnovne škola. Cilj je približiti učenicima gradivo iz matematike i učiniti ga interesantnim kroz igru i zabavu.

 

10. mjesto: SmartUp!

Dude, where’s my char? (Jelena Bole)

Aplikacija je zamišljena kao online učionica koja profesorima i učenicima omogućuje lakšu i zabavniju provjeru znanja putem brzih kvizova. Kvizovi su prilagodljivi, te se mogu koristiti na više načina kako bi se poticala motivacija i natjecateljski duh kod učenika.